Witamy na stronie szkoły
telefon:
23 662 21 63
Dziennik Elektroniczny
Strona Główna
Szkoła
Historia szkoły
Patron
Kadra
Pedagog
Godziny pracy pedagoga
Dziecięcy Telefon Zaufania Rzecznika Praw Dziecka
Jak być „BEZPIECZNYM W SIECI”
Jak rozmawiać z dzieckiem?
Jak pomóc dziecku zwiększyć motywację do nauki?
Słownik pojęć i terminów używanych w opiniach i orzeczeniach wydawanych przez Poradnię PP.
Informacje dla rodziców/opiekunów dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (pytania i odpowiedzi).
Pedagog specjalny
Godziny pracy pedagoga specjalnego
Psycholog
Godziny pracy psychologa
Jak rozmawiać z dziećmi o koronawirusie?
Telefony zaufania.
Dokumenty szkolne
Statut SP3
Przedmiotowe Zasady Oceniania
Program Wychowawczo-Profilaktyczny
Certyfikaty
Współpraca zagraniczna
Szkolny Projekt – Wymiany uczniów i nauczycieli
Projekt „Wspólna ławka”
Irlandia i Litwa w „Płońskiej Trójce”
Wizyta uczniów ze szkół polonijnych
Witamy gości z Irlandii w naszej szkole!!!
5-dniowa przygoda ze Szkołą IDEA w Athlone
Stołówka
Regulamin stołówki szkolnej
Formularz zgłoszeniowy na obiady
Świetlica
Regulamin pracy świetlicy
Karta do świetlicy
Zgoda na samodzielny powrót dziecka do domu ze świetlicy szkolnej
Zgoda na samodzielne wyjście dziecka ze świetlicy szkolnej
Upoważnienie do jednorazowego odbioru dziecka ze świetlicy
Biblioteka
Harmonogram wypożyczeń książek
Zasady korzystania z biblioteki
Kalendarz
Dni wolne
RODO
Obowiązek informacyjny
Obowiązek informacyjny – monitoring
Publikacja sprawozdania finansowego- BILANSU za 2020 rok
COVID-19
List do rodziców – powrót do nauki w trybie stacjonarnym
Zarządzenie Dyrektora ws. aktualizacji procedur bezpieczeństwa od 01.09.2021
Ograniczenie działalności przedszkoli – oddziału przedszkolnego, funkcjonującego szkole
Nauczanie hybrydowe
Regulamin nauczania zdalnego i hybrydowego.
Procedury bezpieczeństwa mające na celu zapobieganie i przeciwdziałanie COVID-19 wśród uczniów, rodziców i pracowników szkoły
Deklaracja rodziców
Oznaczenia wejść do szkoły tylko dla uczniów
Procedury przebywania ucznia w szkole
Procedura postępowania z uczniem, u którego występują objawy, które mogą sugerować zakażenie COVID 19
Procedury – pracownik z objawami COVID-19
Koronawirus COVID-19 – przewodnik dla dzieci
Uczeń
Biblioteka
Lektury dla klas I-III
Lektury dla klas IV-VI
Lektury dla klas VII-VIII
Harmonogram wypożyczeń książek
Zasady korzystania z biblioteki
Podręczniki
Samorząd Uczniowski
Skład Rady Samorządu Uczniowskiego
Regulamin Samorządu Uczniowskiego
Rozkład dzwonków
Egzamin ósmoklasisty
Harmonogram przeprowadzenia egzaminu ósmoklasisty
Materiały i przybory, z których mogą korzystać zdający egzamin ósmoklasisty
Rady pedagoga
KILKA RAD DOTYCZĄCYCH NAUKI
Jak chronić oczy podczas nauki zdalnej.
Kultura, stosowanie zasad i bezpieczne zachowanie podczas pracy w sieci to gwarancja skutecznej edukacji on-line!
Rodzic
Rada Rodziców
Rekrutacja 2023/2024
Zebrania z rodzicami
Podręczniki
Rozkład dzwonków
Egzamin ósmoklasisty
Harmonogram przeprowadzenia egzaminu ósmoklasisty
Materiały i przybory, z których mogą korzystać zdający egzamin ósmoklasisty
Wydarzenia
2022/2023
2021/2022
2020/2021
2019/2020
2018/2019
2017/2018
2016/2017
2015/2016
2014/2015
2013/2014
2012/2013
2011/2012
2010/2011
2009/2010
2008/2009
2007/2008
2006/2007
Dostępność
Raport dostępności
Raport cz. 1
Raport cz. 2
Raport cz. 3
Raport cz. 4.
Raport cz. 5
Plan działań dostosowawczych
ZESPÓŁ DO SPRAW DOSTĘPNOŚCI
Zarządzenie nr 6/2021 – cz. 1
Zarządzenie nr 6/2021 – cz. 2
KOORDYNATOR DO SPRAW DOSTĘPNOŚCI
Deklaracja dostępności
Kontakt
Strona Główna
Szkoła
Historia szkoły
Patron
Kadra
Pedagog
Godziny pracy pedagoga
Dziecięcy Telefon Zaufania Rzecznika Praw Dziecka
Jak być „BEZPIECZNYM W SIECI”
Jak rozmawiać z dzieckiem?
Jak pomóc dziecku zwiększyć motywację do nauki?
Słownik pojęć i terminów używanych w opiniach i orzeczeniach wydawanych przez Poradnię PP.
Informacje dla rodziców/opiekunów dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (pytania i odpowiedzi).
Pedagog specjalny
Godziny pracy pedagoga specjalnego
Psycholog
Godziny pracy psychologa
Jak rozmawiać z dziećmi o koronawirusie?
Telefony zaufania.
Dokumenty szkolne
Statut SP3
Przedmiotowe Zasady Oceniania
Program Wychowawczo-Profilaktyczny
Certyfikaty
Współpraca zagraniczna
Szkolny Projekt – Wymiany uczniów i nauczycieli
Projekt „Wspólna ławka”
Irlandia i Litwa w „Płońskiej Trójce”
Wizyta uczniów ze szkół polonijnych
Witamy gości z Irlandii w naszej szkole!!!
5-dniowa przygoda ze Szkołą IDEA w Athlone
Stołówka
Regulamin stołówki szkolnej
Formularz zgłoszeniowy na obiady
Świetlica
Regulamin pracy świetlicy
Karta do świetlicy
Zgoda na samodzielny powrót dziecka do domu ze świetlicy szkolnej
Zgoda na samodzielne wyjście dziecka ze świetlicy szkolnej
Upoważnienie do jednorazowego odbioru dziecka ze świetlicy
Biblioteka
Harmonogram wypożyczeń książek
Zasady korzystania z biblioteki
Kalendarz
Dni wolne
RODO
Obowiązek informacyjny
Obowiązek informacyjny – monitoring
Publikacja sprawozdania finansowego- BILANSU za 2020 rok
COVID-19
List do rodziców – powrót do nauki w trybie stacjonarnym
Zarządzenie Dyrektora ws. aktualizacji procedur bezpieczeństwa od 01.09.2021
Ograniczenie działalności przedszkoli – oddziału przedszkolnego, funkcjonującego szkole
Nauczanie hybrydowe
Regulamin nauczania zdalnego i hybrydowego.
Procedury bezpieczeństwa mające na celu zapobieganie i przeciwdziałanie COVID-19 wśród uczniów, rodziców i pracowników szkoły
Deklaracja rodziców
Oznaczenia wejść do szkoły tylko dla uczniów
Procedury przebywania ucznia w szkole
Procedura postępowania z uczniem, u którego występują objawy, które mogą sugerować zakażenie COVID 19
Procedury – pracownik z objawami COVID-19
Koronawirus COVID-19 – przewodnik dla dzieci
Uczeń
Biblioteka
Lektury dla klas I-III
Lektury dla klas IV-VI
Lektury dla klas VII-VIII
Harmonogram wypożyczeń książek
Zasady korzystania z biblioteki
Podręczniki
Samorząd Uczniowski
Skład Rady Samorządu Uczniowskiego
Regulamin Samorządu Uczniowskiego
Rozkład dzwonków
Egzamin ósmoklasisty
Harmonogram przeprowadzenia egzaminu ósmoklasisty
Materiały i przybory, z których mogą korzystać zdający egzamin ósmoklasisty
Rady pedagoga
KILKA RAD DOTYCZĄCYCH NAUKI
Jak chronić oczy podczas nauki zdalnej.
Kultura, stosowanie zasad i bezpieczne zachowanie podczas pracy w sieci to gwarancja skutecznej edukacji on-line!
Rodzic
Rada Rodziców
Rekrutacja 2023/2024
Zebrania z rodzicami
Podręczniki
Rozkład dzwonków
Egzamin ósmoklasisty
Harmonogram przeprowadzenia egzaminu ósmoklasisty
Materiały i przybory, z których mogą korzystać zdający egzamin ósmoklasisty
Wydarzenia
2022/2023
2021/2022
2020/2021
2019/2020
2018/2019
2017/2018
2016/2017
2015/2016
2014/2015
2013/2014
2012/2013
2011/2012
2010/2011
2009/2010
2008/2009
2007/2008
2006/2007
Dostępność
Raport dostępności
Raport cz. 1
Raport cz. 2
Raport cz. 3
Raport cz. 4.
Raport cz. 5
Plan działań dostosowawczych
ZESPÓŁ DO SPRAW DOSTĘPNOŚCI
Zarządzenie nr 6/2021 – cz. 1
Zarządzenie nr 6/2021 – cz. 2
KOORDYNATOR DO SPRAW DOSTĘPNOŚCI
Deklaracja dostępności
Kontakt
Strona Główna
Szkoła
Historia szkoły
Patron
Kadra
Pedagog
Godziny pracy pedagoga
Dziecięcy Telefon Zaufania Rzecznika Praw Dziecka
Jak być „BEZPIECZNYM W SIECI”
Jak rozmawiać z dzieckiem?
Jak pomóc dziecku zwiększyć motywację do nauki?
Słownik pojęć i terminów używanych w opiniach i orzeczeniach wydawanych przez Poradnię PP.
Informacje dla rodziców/opiekunów dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (pytania i odpowiedzi).
Pedagog specjalny
Godziny pracy pedagoga specjalnego
Psycholog
Godziny pracy psychologa
Jak rozmawiać z dziećmi o koronawirusie?
Telefony zaufania.
Dokumenty szkolne
Statut SP3
Przedmiotowe Zasady Oceniania
Program Wychowawczo-Profilaktyczny
Certyfikaty
Współpraca zagraniczna
Szkolny Projekt – Wymiany uczniów i nauczycieli
Projekt „Wspólna ławka”
Irlandia i Litwa w „Płońskiej Trójce”
Wizyta uczniów ze szkół polonijnych
Witamy gości z Irlandii w naszej szkole!!!
5-dniowa przygoda ze Szkołą IDEA w Athlone
Stołówka
Regulamin stołówki szkolnej
Formularz zgłoszeniowy na obiady
Świetlica
Regulamin pracy świetlicy
Karta do świetlicy
Zgoda na samodzielny powrót dziecka do domu ze świetlicy szkolnej
Zgoda na samodzielne wyjście dziecka ze świetlicy szkolnej
Upoważnienie do jednorazowego odbioru dziecka ze świetlicy
Biblioteka
Harmonogram wypożyczeń książek
Zasady korzystania z biblioteki
Kalendarz
Dni wolne
RODO
Obowiązek informacyjny
Obowiązek informacyjny – monitoring
Publikacja sprawozdania finansowego- BILANSU za 2020 rok
COVID-19
List do rodziców – powrót do nauki w trybie stacjonarnym
Zarządzenie Dyrektora ws. aktualizacji procedur bezpieczeństwa od 01.09.2021
Ograniczenie działalności przedszkoli – oddziału przedszkolnego, funkcjonującego szkole
Nauczanie hybrydowe
Regulamin nauczania zdalnego i hybrydowego.
Procedury bezpieczeństwa mające na celu zapobieganie i przeciwdziałanie COVID-19 wśród uczniów, rodziców i pracowników szkoły
Deklaracja rodziców
Oznaczenia wejść do szkoły tylko dla uczniów
Procedury przebywania ucznia w szkole
Procedura postępowania z uczniem, u którego występują objawy, które mogą sugerować zakażenie COVID 19
Procedury – pracownik z objawami COVID-19
Koronawirus COVID-19 – przewodnik dla dzieci
Uczeń
Biblioteka
Lektury dla klas I-III
Lektury dla klas IV-VI
Lektury dla klas VII-VIII
Harmonogram wypożyczeń książek
Zasady korzystania z biblioteki
Podręczniki
Samorząd Uczniowski
Skład Rady Samorządu Uczniowskiego
Regulamin Samorządu Uczniowskiego
Rozkład dzwonków
Egzamin ósmoklasisty
Harmonogram przeprowadzenia egzaminu ósmoklasisty
Materiały i przybory, z których mogą korzystać zdający egzamin ósmoklasisty
Rady pedagoga
KILKA RAD DOTYCZĄCYCH NAUKI
Jak chronić oczy podczas nauki zdalnej.
Kultura, stosowanie zasad i bezpieczne zachowanie podczas pracy w sieci to gwarancja skutecznej edukacji on-line!
Rodzic
Rada Rodziców
Rekrutacja 2023/2024
Zebrania z rodzicami
Podręczniki
Rozkład dzwonków
Egzamin ósmoklasisty
Harmonogram przeprowadzenia egzaminu ósmoklasisty
Materiały i przybory, z których mogą korzystać zdający egzamin ósmoklasisty
Wydarzenia
2022/2023
2021/2022
2020/2021
2019/2020
2018/2019
2017/2018
2016/2017
2015/2016
2014/2015
2013/2014
2012/2013
2011/2012
2010/2011
2009/2010
2008/2009
2007/2008
2006/2007
Dostępność
Raport dostępności
Raport cz. 1
Raport cz. 2
Raport cz. 3
Raport cz. 4.
Raport cz. 5
Plan działań dostosowawczych
ZESPÓŁ DO SPRAW DOSTĘPNOŚCI
Zarządzenie nr 6/2021 – cz. 1
Zarządzenie nr 6/2021 – cz. 2
KOORDYNATOR DO SPRAW DOSTĘPNOŚCI
Deklaracja dostępności
Kontakt
Pedagog specjalny
Home
/
Pedagog specjalny
Skip to content
Open toolbar
Narzędzia dostępności
Powiększ tekst
Zmniejsz tekst
Szarość
Wysoki kontrast
Negatywny kontrast
Jasne tło
Linki podkreślone
Czytelna czcionka
Reset