Witamy na stronie SP3 w Płońsku arrow Klasy integracyjne arrow Klasa IId 2011/12
czwartek, 26 kwiecień 2018

Klasa IId 2011/12 PDF Drukuj E-mail
Napisał admin
czwartek, 28 czerwiec 2012

W dniu 04.01.2012r.w naszej szkole odbyła się  tradycyjna  zabawa karnawałowa, kolorowa i bajkowa. Zabawę prowadził wodzirej. Pięknie udekorowana sala rozbrzmiewała wesołą muzyką. Barwnie poprzebierani uczniowie brali udział w różnych konkursach. Nie obyło się bez poczęstunku, o który zatroszczyli się rodzice.

2.  Klasa II d wzięła udział w konkursie „Piosenka o Płońsku”

3. Hallowen na języku angielskim- rozwijanie zainteresowań uczniów związanych z tradycjami Wielkiej Brytanii poprzez przygotowanie piosenek, zabaw i strojów na lekcję dotyczącą tematyki  hallowen.  Dzieci przebierają się za postaci zawiązane z tym świętem.

4. Występ artystyczny „Janusz Korczak - patron dziecięcych marzeń” w trakcie Dnia Otwartego w Urzędzie Skarbowym w Płońsku.

5.     Nasza  klasa

6. Bajecznie kolorowa chusta to „coś”, co zachęca do działania w grupie. Trójkątne, kolorowe kawałki lekkiego, ale mocnego materiału integrują grupę i zachęcają do wspólnych zabaw.  Dzięki temu możemy lepiej się poznać, sprawdzić wiedzę albo przeżyć niezwykła podróż w wyobraźni, gdy chusta staje się statkiem lub balonem. Naszą ulubioną zabawą jest meksykańska fala- oparta na zaufaniu do grupy.

7. Zwyczaje i tradycje Świąt Wielkanocnych na lekcji religii.

8. Występ artystyczny  podczas  finału i podsumowania  Powiatowych konkursów   Ortograficznych „ Ortograficzne Potyczki klas III” i „ Mistrz Ortografii klas V”

9. Wizyta w Miejskim Centrum Kultury w Płońsku w celu obejrzenia wystawy księdza Macieja Kazimierza  Sarbiewskiego.

10. Spotkanie z autorką baśni i bajek z panią Wiolettą Piasecką

Cała Polska czyta dzieciom.

11. Miejski konkurs ”Śpiewamy dla Mamy”

Już po raz szósty odbył się organizowany przez Miejskie Centrum Kultury w Płońsku  konkurs piosenki dziecięcej ,,Śpiewamy dla Mamy''. Konkurs odbył się  25 maja  w sali kina Kalejdoskop.

Uczniowie klasy II d , tak jak w poprzednim roku wyśpiewali pierwsze miejsce piosenką „Bajka dla mamy” w kategorii zespoły.

12.    29 maja  pojechaliśmy na klasową wycieczkę do Łeby, Słowińskiego Parku Narodowego i nad Bałtyk. Przejechaliśmy meleksami przez teren Parku Narodowego, podziwiając jego florę i faunę. Zdobyliśmy najwyższą, ruchomą wydmę - Łącką Górę. Zwiedziliśmy Wyrzutnię Rakietową i Muzeum niemieckiego ośrodka badawczego pociski V1 i V2 z czasów II wojny światowej. Z wieży widokowej obejrzeliśmy Jezioro Łebsko. Dotarliśmy również nad Morze Bałtyckie, gdzie podziwialiśmy krajobraz nadmorski oraz przepiękne polskie plaże . Byliśmy również w porcie rybackim w Łebie.  Była to wspaniała wycieczka !

Ostatnia aktualizacja ( środa, 17 kwiecień 2013 )